Среда, 15 апреля 2015 11:18

Новини Лозівської ОДПі від 14.04.2015

Автор
Оцените материал
(0 голосов)

 

Виявлено 23 випадки порушень трудових відносин

З початку року працівники Лозівської ОДПІ провели 24 перевірки з питання дотримання трудового законодавства, порушення встановлено у 23 випадках, з них у 17 випадках мали місце виплати заробітної плати без утримання належних податків. Донараховано за результатами перевірок 91,4 тис.грн податкового платежу.   

За результатами перевірок 5 громадян залучено до державної реєстрації як суб‘єкта підприємництва. 

На сьогоднішній день питання легалізації заробітної плати та погашення заборгованості із її виплати залишається одним із першочергових завдань органів влади та органів Державної фіскальної служби. Адже подібні явища мають характер руйнівної сили для економіки держави та суспільства в цілому. Кожен працівник повинен усвідомити, що зарплата «у конвертах» – це майбутнє без гарантій та впевненості. 

 

Платниками до Лозівської ОДПІ задекларовано понад сорок один мільйонів гривень доходів

Протягом Кампанії декларування - 2015, про свої  отримані доходи в сумі  41,2 млн. гривень  вже повідомили 3838 мешканців нашого регіонуи шляхом подання декларації про майновий стан і доходи. 

Задекларована сума до сплати становить 3,44 млн.грн. на сьогодні вже сплачено 771 тис.грн податку з доходів. Скористались правом на податкову знижку 56 громадян, яким вже повернуто 54 тис.грн.

Податкову декларацію за результатами звітного в органи фіскальної служби за місцем проживання необхідно надати до 1 травня поточного року, а також сплатити податок з таких доходів. 

Нагадуємо, що при заповненні декларації платникам можна скористуватись детальним  відеороз’ясненням  "Декларування доходів громадян: основні правила" або  зразком заповнення декларації про майновий стан та доходи з відповідними додатками, що розміщені на офіційному веб-порталі ДФС України. 

 Шановні громадяни! Декларуючі свої доходи Ви робите індивідуальний внесок у добробут держави! 

 

16 квітня – граничний термін подання документів на застосування податкового компромісу 

Нагадуємо про наближення  граничного терміну подання документів на участь у процедурі  податкового компромісу. 

Податковий компроміс – це режим звільнення від юридичної відповідальності платників податків та/або їх посадових (службових) осіб за заниження податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та/або податку на додану вартість за будь-які податкові періоди до 1.04.2014 з урахуванням строків давності, встановлених ст. 102 ПКУ. 

При застосуванні податкового компромісу платник податків сплачує податкові зобов’язання, визначені в податковому повідомленні-рішенні, в розмірі 5% від суми заниженого податкового зобов’язання, протягом 10 календарних днів з дня, наступного за днем узгодження. При цьому 95% суми заниженого податкового зобов’язання з податку на прибуток підприємств та/або ПДВ вважаються погашеними, штрафні санкції не застосовуються, пеня не нараховується. 

Платник податків, який вирішив скористатися процедурою податкового компромісу, під час дії податкового компромісу за такі податкові періоди має право подати відповідні уточнюючі розрахунки податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та/або податку на додану вартість, в яких визначає суму завищення витрат, що враховуються при визначенні об’єкта оподаткування податком на прибуток підприємств та/або суму завищення податкового кредиту з ПДВ. 

 

Про деякі зміни до Закону України „Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”

Закон України від 02.03.15р. № 219-VІІІ набрав чинності з 13 березня 2015 року. Закон передбачає більш лояльні умови  роботодавцям на застосування понижуючого коефіцієнта при обчисленні ЄСВ. 

Обчислення єдиного внеску здійснюється на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування виплат (доходу), на які відповідно до законодавства нараховується єдиний внесок за календарний місяць. Оскільки Закон № 219 набрав чинності з 13 березня 2015 року, застосовувати понижуючий коефіцієнт за новими правилами можна при нарахуванні заробітної плати (доходів) за весь березень 2015 року. 

При розрахунку понижуючого коефіцієнта показники за 2014 рік визначаються на підставі звітності платника єдиного внеску, поданої відповідно до вимог Закону № 2464. Отже, на сьогодні всі показники за 2014 рік визначаються на підставі таблиці 1 Додатка 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міндоходів від 09.09.2013 № 454. 

Варто зазначити, що понижуючий коефіцієнт застосовується у тому числі при нарахуванні заробітної плати (доходів) фізичним особам з джерел не за основним місцем роботи, тобто нарахована заробітна плата (дохід) сумісникам також включається для розрахунків понижуючого коефіцієнта. 

Найпоширеніші питання щодо застосування понижуючого коефіцієнта висвітлені у листі ДФС України  від  09.04.15 №12518/7/99-99-17-03-01-17 „Про надання роз'яснення” 

 

Підстави для проведення фактичної перевірки

Фактична перевірка здійснюється без попередження платника податків. Така перевірка може проводитися на підставі рішення керівника контролюючого органу, оформленого наказом, копія якого вручається платнику податків або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції, під розписку до початку проведення такої перевірки, та за наявності хоча б однієї з таких обставин:

-  за результатами перевірок інших платників податків виявлено факти, які свідчать про можливі порушення законодавства щодо виробництва та обігу підакцизних товарів, здійснення платником податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності патентів, ліцензій та інших документів, контроль за наявністю яких покладено на контролюючі органи, та виникає необхідність перевірки таких фактів;

- отримання інформації від державних органів або органів місцевого самоврядування, яка свідчить про можливі порушення платником податків законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи, зокрема, щодо здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності патентів, ліцензій, та інших документів, контроль за наявністю яких покладено на контролюючі органи, виробництва та обігу підакцизних товарів;

- письмового звернення покупця (споживача), оформленого відповідно до закону, про порушення платником податків установленого порядку проведення розрахункових операцій, касових операцій, патентування або ліцензування;

- неподання суб’єктом господарювання в установлений законом строк обов’язкової звітності про використання реєстраторів розрахункових операцій, розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій, подання їх із нульовими показниками;

- отримання інформації про порушення вимог законодавства в частині виробництва, обліку, зберігання та транспортування спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів та цільового використання спирту платниками податків, а також здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, нафтопродуктів, палива моторного альтернативного, скрапленого газу; 

- отримання  інформації про використання праці найманих осіб без належного оформлення трудових відносин та виплати роботодавцями доходів у вигляді заробітної плати без сплати податків до бюджету, а також здійснення фізичною особою підприємницької діяльності без державної реєстрації.

 

Як діяти при отриманні податкової  знижки за навчання, якщо сплачено кошти наперед за декілька навчальних років

Навчальний рік триває 12 місяців і розпочинається, як правило, 1 вересня. Семестр — це половина навчального року у вищих навчальних закладах. Отже, до навчального року (семестру) входять місяці календарного року наступного за звітним. До податкової знижки за звітний календарний рік дозволено включати суми витрат, понесених платником податку за навчання протягом звітного податкового року. 

Якщо згідно умов договору  про надання освітньої послуги одним платіжним документом (квитанцією) здійснюється оплата за період більший ніж звітний рік, то при включенні до податкової знижки за звітний рік слід враховувати суму витрат (частину) у розрахунку за кожний повний або неповний місяць навчання протягом звітного податкового року. 

Решта суми, сплаченої за таким платіжним документом (квитанцією), може бути включена платником податку при реалізації права на податкову знижку в наступному році.

 

Негрошові подарунки в межах 609 грн не обкладаються військовим збором

Дохід, отриманий платником податку як додаткове благо (окрім випадків, коли такі виплати не включаються до оподаткування ст. 165 Кодексу) оподатковується військовим збором за ставкою 1,5%.

В той же час до загального місячного оподатковуваного доходу платника податку не включаються доходи у вигляді вартості дарунків (а також призів переможцям і призерам спортивних змагань), якщо їх вартість не перевищує 50% однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленої на 1 січня звітного податкового року (у 2015 році — 609 грн), за винятком грошових виплат у будь-якій сумі.

Тому сума доходу, отримана фізичною особою, яка не перевищує 609 грн, не є об'єктом оподаткування військовим збором. У разі якщо сума перевищує вказаний розмір — сума такого доходу включається до загального місячного оподатковуваного доходу платника податку, і такий дохід підлягає оподаткуванню військовим збором на загальних підставах.

Докладніше у листі  ДФС від 19.02.2015 р. № 2842/10/26-15-17-01-12. 

 

Акцизний податок: чи включати до загального доходу та витрат

Суми акцизного податку не треба відображати ні в складі доходу, ні в складі витрат підприємця. 

Акцизний податок – це непрямий податок, що включається до ціни товару. Підприємці, як і юридичні особи, виступають лише посередниками між кінцевими споживачами (реальними платниками непрямих податків) та бюджетом. 

Аналогічно до складу витрат та загального доходу не включається також сума ПДВ (теж непрямого податку). Згідно з п. 177.3 ПК підприємці, зареєстровані платниками ПДВ, не включають до складу доходів та витрат суми ПДВ, отримані в складі виручки від реалізації чи сплачені своїм постачальникам.

Тобто виручку від реалізації підакцизних товарів слід зменшити на суму АП, отриманого від покупців. Відповідно й записи в Книзі обліку доходів і витрат слід робити без урахування сум акцизного податку.

Тобто суми акцизу не підпадуть під обкладення сум ПДФО за ставкою 15 % (20 %).

 

Про оподаткування дивідендів

Пасивні доходи, у тому числі нараховані у вигляді дивідендів по акціях та/або інвестиційних сертифікатах, що виплачуються інститутами спільного інвестування оподатковуються за ставкою 20%.

Доходи у вигляді дивідендів по акціях та корпоративних правах, нараховані резидентами-платниками податку на прибуток підприємств (крім доходів у вигляді дивідендів по акціях, інвестиційних сертифікатах, які виплачуються інститутами спільного інвестування) оподатковуються за ставкою 5%.

Дивіденди, нараховані на користь фізичних осіб ( у тому числі нерезидентів) за акціями або іншими корпоративними правами, які мають статус привілейованих або інший статус, що передбачає виплату фіксованого розміру дивідендів чи суми, яка є більшою за суму виплат, розраховану на будь-яку іншу акцію (корпоративне право), емітовану таким платником податку, прирівнюється з метою оподаткування до виплати заробітної плати, та оподатковуються за ставками 15 (20)%.

У разі якщо джерело виплат будь-яких оподатковуваних доходів є іноземним, сума такого доходу включається до загального річного оподатковуваного доходу платника податку - отримувача, який зобов’язаний подати річну податкову декларацію, та оподатковується за ставками 15та/або 20 відсотків%.

 

До уваги фізичних осіб – підприємців - платників єдиного  податку  3 групи 

Згідно із абз.2 п.46.6 ст.46 Податкового кодексу України до визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення. 

Звертаємо увагу фізичних осіб -платників єдиного податку 3 групи, що декларація за 1 квартал 2015 року подається за діючою формою, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 21 грудня 2011 року № 1688 (у редакції  наказу Міністерства фінансів України від 07 листопада 2012 року № 1159, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28 листопада 2012 року за № 1998/22310). 

У зв’язку із зміною з 01.01.2015 року розміру ставок єдиного податку для платників спрощеної системи 3 групи, підприємці при заповненні декларації  зазначають дохід, що оподатковується за ставкою 2 або 4 відс., у рядках, в яких передбачено відображення доходу за  ставкою 3 або 5 відс. відповідно, аналогічно зазначається сума податку.  

Крім того, нагадуємо, що граничним терміном подання декларації платника єдиного податку за І квартал 2015 року є 12 травня 2015 року. Граничний термін сплати податкових зобов’язань по єдиному податку за результатами І кварталу 2015 року – 20 травня 2015 року. 

 

Заробітна плата померлого працівника: як відобразити у формі 1ДФ

Перехід прав та обов’язків від особи, яка вважається померлою, до інших осіб ст. 1216 Цивільного кодексу України (ЦК) розглядається як «спадкування».

Відповідно до ст. 1227 ЦК суми заробітної плати, пенсії, стипендії, аліментів, допомоги у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю, відшкодувань у зв’язку з каліцтвом або іншим ушкодженням здоров’я, інших соціальних виплат, які належали спадкодавцеві, але не були ним одержані за життя, передаються членам його сім’ї, а у разі їх відсутності — входять до складу спадщини. Для прийняття спадщини встановлюється строк у шість місяців, який починається з часу відкриття спадщини.

Сума заробітної плати, яка не була одержана померлим працівником, та виплачується податковим агентом членам його сім’ї, відображається у податковому розрахунку за ф.1ДФ під ознакою доходу «101» із зазначенням ідентифікаційного номера такого померлого працівника.

При цьому, отримання заробітної плати у вигляді спадщини, яка виплачується спадкоємцям нотаріусом відображається ним у податковому розрахунку за ф. 1ДФ під ознаками доходів «113», «114» або «115» в залежності від ступеня споріднення.

 

Скасувати посилений сертифікат можна за електронним запитом

У надійному засобі електронного цифрового підпису «ІІТ Користувач ЦСК-1» користувачі, окрім блокування, відтепер мають можливість скасувати власний посилений сертифікат за електронним запитом, використовуючи особистий ключ підписувача. 

Процедура скасування посиленого сертифіката за електронним запитом триває менше однієї хвилини та не потребує відвідування відокремленого пункту реєстрації АЦСК ІДД ДФС. 

Детальну інформацію щодо блокування та скасування посилених сертифікатів за допомогою надійного засобу електронного цифрового підпису «ІІТ Користувач ЦСК-1» можна переглянути в настанові користувача (п. 5.9 та п. 5.10 відповідно). 

Завантажити актуальну версію надійного засобу електронного цифрового підпису «ІІТ Користувач ЦСК-1» та настанову користувача можна у розділі «Програмне забезпечення» / «Інше» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС http://acskidd.gov.ua/korustyvach_csk

Для заощадження власного часу перед зверненням до АЦСК ІДД ДФС з метою отримання послуг електронного цифрового підпису платники попередньо мають  здійснити скасування чинних посилених сертифікатів (за їх наявності) за електронним запитом. 

 

Платники ЄП здійснюють перевезення пасажирів: застосовувати РК(видавати білети) та КОРО

Фізичні особи – підприємці платники єдиного податку, які здійснюють перевезення пасажирів, не зобов’язані застосовувати розрахункові книжки та книги обліку розрахункових операцій.

Водночас, з метою виконання вимог Закону України «Про захист прав споживачів» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту», на вимогу пасажирів, такі особи зобов’язані видавати відповідні документи, за формою, затвердженою наказом Міністерства транспорту та зв’язку України «Про затвердження Типових форм квитків на проїзд пасажирів і перевезення багажу на маршрутах загального користування».

 

За якими формами декларацій звітувати з рентної плати

ДФС рекомендує звітувати за чинними формами податкових декларацій з рентної плати залежно від об’єкта оподаткування. Так варто діяти до затвердження нових форм.

Звертаємо увагу на штрафи за несвоєчасну сплату узгодженої суми авансових внесків з рентної плати:

• 10% від суми податкового боргу ― при затримці платежів до 30 календарних днів;

• 20% від суми такого боргу ― при затримці сплати авансових внесків більше, ніж на 30 календарних днів.

 

Працівники у відпустці без збереження зарплати не враховуються при обчисленні понижуючого коефіцієнта

При обчисленні понижуючого коефіцієнта, а саме при визначенні показника середньої заробітної плати по підприємству, працівники, які перебувають у відпустці без збереження заробітної плати (у тому числі — й ті, яким відпустку надано на період проведення АТО з урахуванням часу, необхідного для повернення до місця роботи), не зараховуються в кількість застрахованих осіб у звітному періоді, яким нараховані виплати, адже таким працівникам заробітна плата не нараховується.

Докладніше у листі ДФС від 31.03.2015 р. № 6589/6/99-99-17-03-01-15.

 

Документи на проведення «люстраційної» перевірки подаються до податкової за місцем реєстрації держслужбовця

Для проведення перевірочних заходів на виконання Закону України «Про очищення влади» органи державної влади подають документи стосовно тих посадових або службових осіб, щодо яких розпочато перевірки, за місцем їх проживання, тобто до тих районних податкових інспекцій, де вони зареєстровані.

Згідно із п. 19 Постанови КМУ «Деякі питання реалізації Закону України «Про очищення влади» кадрова служба органу, в якому проводиться перевірка, надсилає до органів ДФС запит про проведення перевірки й копію декларації особи, яка підлягає перевірці.

Територіальні органи ДФС здійснюють перевірку декларації держслужбовців і готують відповідний висновок. Максимальний строк проведення перевірки фіскальною службою відомостей держслужбовців — 60 календарних днів. Висновки про її результати можуть бути оскаржені в судовому порядку.

 

Як відобразити у формі № 1ДФ дохід, отриманий фізособою-підприємцем від діяльності, не передбаченої в ЄДР

Суму оподатковуваного доходу, виплачену фізичній особі — підприємцю, отриману від виду діяльності, який не зазначено в документі, що підтверджує її державну реєстрацію, відображається в податковому розрахунку за формою № 1ДФ під ознакою доходу «157». 

Це правило не застосовується в разі нарахування (виплати) доходу за виконання певної роботи та/або надання послуги згідно із цивільно-правовим договором, коли буде встановлено, що відносини за таким договором фактично є трудовими, а сторони договору можуть бути прирівняні до працівника чи роботодавця відповідно до пп.пп. 14.1.195 і 14.1.222 ПКУ.

.

Право на реєстрацію податкових накладних в ЄРПН після анулювання платника ПДВ

При анулюванні реєстрації особи як платника ПДВ останнім звітним періодом є період, який розпочинається від дня, що настає за останнім днем попереднього податкового періоду, та закінчується днем анулювання реєстрації. Для платників ПДВ звітним періодом є один календарний місяць, а у випадках, особливо визначених ПКУ, календарний квартал. 

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється не пізніше п’ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання. 

Враховуючи те, що особа, реєстрація платника ПДВ якої анулюється, зобов’язана за останній податковий період подати податкову звітність з ПДВ  має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, за умови, що з дати їх виписки минуло не більше 15 календарних днів. 

 

Як повідомити про зміну прізвища фізичної особи для внесення  даних до облікової картки платника податків

 Відповідно до вимог Податкового кодексу України  фізичні особи – платники податків зобов’язані подавати контролюючим органам відомості про зміну даних, які вносяться до Облікової картки протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання Заяви за формою № 5ДР.

Фізичні особи подають зазначені Заяви особисто або через законного представника чи уповноважену особу до контролюючого органу за місцем проживання, у разі зміни місця проживання – до контролюючого органу за новим місцем проживання, або за місцем отримання доходів, або за місцезнаходженням іншого об’єкта оподаткування.

Якщо Заява містить дані про новий паспорт фізичної особи, то така Заява подається фізичною особою виключно особисто. Для заповнення Заяви використовуються дані документа, що посвідчує особу громадянина, та інших документів, які подаються у разі зміни таких даних.

 Заява про зміну даних, які вносяться до Облікової картки, стосовно фізичної особи, яка не досягла 16 років або є неповнолітньою і ще не отримала паспорта, подається одним з батьків (усиновителем, опікуном, піклувальником) за наявності документа, що посвідчує його особу, та свідоцтва про народження дитини

Громадяни України, які не мають постійного місця проживання в Україні або тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, отримання доходів, місцезнаходження іншого об’єкта оподаткування, можуть звернутися для подання Заяви за формою № 5ДР про зміну даних, до будь-якого контролюючого органу, незалежно від реєстрації їх місця проживання чи перебування або відсутності такої реєстрації.

 

Про пільги по земельному податку для громадян

     Від сплати земельного податку звільняються: 

- інваліди першої і другої групи;

- фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;

- пенсіонери (за віком);

- ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

- фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Звільнення від сплати податку за земельні ділянки поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм: 

- для ведення особистого селянського господарства – у розмірі не більш як 2 гектари;

- для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах – не більш як 0,25 гектара, в селищах – не більш як 0,15 гектара, в містах – не більш як 0,10 гектара;

- для індивідуального дачного будівництва – не більш як 0,10 гектара;

- для будівництва індивідуальних гаражів – не більш як 0,01 гектара;

- для ведення садівництва – не більш як 0,12 гектара.

Від сплати податку звільняються власники земельних паїв та землекористувачі за умови передачі земельних ділянок та земельних часток (паїв) в оренду платнику єдиного податку четвертої групи.

 

Строки сплати для „спрощенця” четвертої групи

Відповідно до п.п. 295.9.2 п. 295.9 ст. 295 Податкового кодексу України  платники єдиного податку четвертої групи сплачують податок щоквартально протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, у таких розмірах: 

- у I кварталі - 10 відсотків; 

- у II кварталі - 10 відсотків; 

- у III кварталі - 50 відсотків; 

- у IV кварталі - 30 відсотків. 

Платники єдиного податку четвертої групи утворені протягом року шляхом злиття, приєднання або перетворення у звітному податковому періоді, у тому числі за набуті ними площі нових земельних ділянок, вперше сплачують податок протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, в якому відбулося утворення (виникнення права на земельну ділянку), а надалі - у порядку, визначеному п.п. 295.9.2 п. 295.9 ст. 295 ПКУ. 

Платники єдиного податку четвертої групи перераховують в установлений строк загальну суму коштів на відповідний рахунок місцевого бюджету за місцем розташування земельної ділянки. 

 

Договір купівлі-продажу нерухомого майна розірвано: чи сплачується державне мито

При нотаріальному посвідченні розірвання договору купівлі – продажу нерухомого майна державне мито справляється відповідно до п.п. «е» п. 3 ст. 3 Декрету Кабінету Міністрів України «Про державне мито» у розмірі 1 неоподатковуваного мінімуму громадян, як за посвідчення інших угод, що не підлягають оцінці.

 

Чи необхідно повідомляти податковій при зміні виду діяльності

 Стосовно платників податків, відомості про яких включаються до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців інформація про зміну видів діяльності оновлюється в контролюючих органах на підставі відомостей, отриманих від державного реєстратора.

Стосовно платників податків, відомості про яких не включаються до ЄДР, інформація про зміну видів діяльності оновлюється на підставі уточнених документів та заяви за ф. № 1-ОПП або за ф.№ 5-ОПП. 

Заява за ф.№1-ОПП або за ф. № 5-ОПП та уточнені документи повинні бути надані до контролюючого органу протягом 10 календарних днів з дня внесення змін.

 

Хто підписує податкову звітність у разі припинення діяльності підприємства

З моменту відкриття процедури припинення юридичної особи всі права керівника юридичної особи переходять голові комісії з припинення або ліквідатору, тому такий платник податків повинен подавати до контролюючого органу за місцем реєстрації та/або за неосновним місцем обліку податкову звітність до внесення запису про припинення юридичної особи до Єдиного державного реєстру за підписом особи (голови комісії з припинення, ліквідатора), на яку покладено повноваження керівника такої юридичної особи.

У разі припинення фізичної особи – підприємця за власним бажанням процедура припинення проводиться самою особою. У разі визнання фізичної особи – підприємця банкрутом звітність подається за підписом управителя нерухомого або цінного рухомого майна, призначеного для цієї мети господарським судом (ліквідатором) до дня внесення запису про припинення фізичної особи – підприємця до Єдиного державного реєстру.

 

Чи протягом дня уточнити звітність надану в електронному вигляді

Обмежень щодо надсилання платником податків протягом одного дня декількох звітних документів в електронному вигляді за різними податковими деклараціями, розрахунками немає. 

Платник має право повторно відправляти податкові декларації, розрахунки у разі виправлення помилок до закінчення граничного строку подання декларації, вказавши при цьому тип документа «звітний новий».

Якщо платник податків надіслав до контролюючого органу кілька примірників одного податкового документа (у разі виправлення, неотримання першої квитанції тощо), то оригіналом вважається електронний документ, отриманий контролюючим органом останнім за умови, що його було прийнято до бази даних контролюючого органу та платнику податків надійшла про це друга квитанція.

 

Придбано будівлю: з якої дати сплачувати земельний податок податок

При переході права власності на будівлю, споруду (їх частину) податок за земельні ділянки, на яких розташовані такі будівлі, споруди (їх частини), з урахуванням прибудинкової території сплачується на загальних підставах з дати державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку.

Власник нежилого приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку сплачує до бюджету податок за площі під такими приміщеннями (їх частинами) з урахуванням пропорційної частки прибудинкової території з дати державної реєстрації права власності на нерухоме майно.

 

Складайте річну декларацію про майновий стан і доходи правильно та своєчасно

При виявленні контролюючим органом заниження податкового зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб в річній декларації про майновий стан і доходи, до фізичної особи застосовується штраф у розмірі 25% суми донарахованого податкового зобов’язання, пеня та адміністративна відповідальність. 

Статтею 164 прим.1 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачено, що неподання або несвоєчасне подання громадянами декларацій про доходи, коли подання є обов’язковим, чи включення до декларацій перекручених даних тягне за собою попередження або накладення штрафу у розмірі від трьох до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Прочитано 1628 раз Последнее изменение Среда, 15 апреля 2015 11:27

Оставить комментарий

Убедитесь, что вы вводите (*) необходимую информацию, где нужно
HTML-коды запрещены