Четверг, 09 апреля 2015 09:39

Новини Лозівської ОДПі від 6.04.2015

Автор
Оцените материал
(0 голосов)

 

Майже 2,6 тис. платників податків звернулися до ДФС із заявами щодо податкового компромісу

Протягом січня-березня поточного року майже 2,6 тис. платників податків вирішили скористатися законодавчим механізмом щодо досягнення податкового компромісу. Вони подали до органів ДФС понад 3,2 тис. заяв. 

В результаті досягнення податкового компромісу до бюджету вже надійшло 261,5 млн. гривень. 

Нагадуємо, що скористатися податковим компромісом платники податків можуть до 16 квітня поточного року включно. Отримати роз’яснення щодо особливостей застосування цього механізму можна в контакт-центрі ДФС України. Протягом січня-березня фахівцями центру вже надано 931 відповідь на запитання платників податків щодо зазначеної тематики. 

Майже 110 мільйонів гривень надійшло до бюджету від платників Лозівської ОДПІ

Як повідомив начальник Лозівської ОДПІ Валентин Тетянчук, така сума надійшла до бюджетів усіх рівнів за 3 місяці 2015 року. Це на 31,4 млн грн. більше ніж за відповідний період минулого року. 

Зокрема у березні п.р. забезпечено збір платежів в сумі 46,2млн. грн., що на 18,0 млн. грн. більше ніж за аналогічний період 2014 року. 

Надходження до місцевих бюджетів, кошти з яких направляються на розвиток нашого регіону та забезпечення благополуччя його мешканців, становить 53,4 млн. грн., що на 4,3 млн. грн. більше минулорічних надходжень. В тому числі надходження до бюджету м. Лозова – 24,7 млн.грн., Лозівського та Близнюківського районів  – 8,0  та 5,7 млн.грн відповідно,  м. Первомайський – майже 7,0 млн.грн. Первомайського району – 8,0 млн.грн. 

Виконанню усіх доведених завдань сприяє перш за все ефективна стратегія  взаємодії та порозуміння з платниками податків, комфортність в обслуговуванні, та активна громадська позиція наших жителів.    

Харківщина: з початку року надійшло близько 2 мільярдів гривень ЄСВ

Додатково до бюджету спрямовано понад  78  мільйонів гривень. 

При цьому, лише за березень платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування Харківського регіону перерахували на рахунки Держказначейства  майже 683 млн. грн. ЄСВ. Зокрема платники, що обліковуються Лозівською ОДПІ перерахували єдиного внеску понад 24 млн.грн.

Понад 30 % від загальних надходжень ЄСВ (близько 212 млн.грн.) забезпечили бюджетні організації регіону. 

В ГУ ДФС у Харківській області відзначають сумлінних платників єдиного внеску регіону, серед яких «Управління «Укрбургаз» ПАТ «Укргазвидобування», філія ГУ «Шебелинкагазвидобування» ПАТ «Укргазвидобування», Зміївська  теплова електрична станція ПАТ «Центренерго», Харківська філія «Укртелеком», Харківська дирекція українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта». 

Водночас, значним є й відрахування від підприємців – фізичних осіб – майже 25 мільйонів гривень. Зокрема, від "спрощенців" бюджет отримав 22   мільйони гривень ЄСВ. 

«Не дивлячись на складну політично-економічну ситуацію, на Харківщині стабільно сплачують єдиний соціальний внесок. А це – своєчасні пенсії та підтримка соціально незахищених верств населення», - підкреслює в.о. начальника ГУ ДФС у Харківській області Михайло Гагаркін. 

Наразі на Слобожанщині щомісячно подають звіти та сплачують єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування близько 40 тисяч платників. 

До уваги платників єдиного податку!

Відповідно до прийнятого Закону України від 02.03.15р.  №211-VIII “Про внесення змін до Податкового кодексу України”  внесено доповнення підпунктом 1.7 до пункту 161 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу, яким тимчасово запроваджено військовий збір.  

Зокрема, згідно з п.п. 1.7. “Звільняються від оподаткування збором доходи, що згідно з розділом IV Кодексу не включаються до загального оподатковуваного доходу фізичних осіб (не підлягають оподаткуванню, оподатковуються за нульовою ставкою), крім доходів, зазначених у підпунктах 165.1.2, 165.1.18, 165.1.25, 165.1.51, 165.1.52 пункту 165.1 статті 165 Кодексу”. 

Оскільки, підпунктом 165.1.36 пункту 165.1 статті 165 Кодексу встановлено що, дохід фізичної особи – підприємця, з якого сплачується єдиний податок згідно із спрощеною системою оподаткування не включається до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу, то відповідно категорія осіб, які знаходяться на  спрощеній системі оподаткування звільняються від нарахування та сплати військового збору.   

З ДФС України звільнено 193 працівники відповідно до Закону «Про очищення влади»

Процес люстраційної перевірки в ДФС України триває відповідно до вимог Закону України «Про очищення влади». З часу ухвалення закону станом на 30 березня 2015 року з Державної фіскальної служби України звільнено 193 працівники. 

Зокрема, на підставі прямої норми законодавчого акту звільнено 108 працівників, у тому числі 66  осіб керівного складу центрального та обласних апаратів (включаючи 34 працівники підрозділів податкової міліції), 13 посадових осіб керівного складу податкових інспекцій (з них – 6 працівників податкової міліції), 29 осіб керівного складу митниць. 

Ще до набуття чинності Закону «Про очищення влади» за власним бажанням звільнено 20 посадових осіб (у тому числі 2-х директорів департаментів, одного керівника підрозділу податкової міліції центрального апарату та 17 працівників податкової міліції центрального апарату й регіональних органів ДФС). 

За невідповідність вартості майна (майнових прав), вказаного (вказаних) у декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, з органів ДФС вже звільнено 22 особи. 

Варто зазначити, що процес кадрового очищення в податкових та митних органах розпочався ще у березні 2014 року до початку люстрації. 

Так, до ухвалення закону з Міндоходів та ДФС України було звільнено 94 керівника із 108, або 87% (міністр і його заступники, 22 із 26 керівників департаментів центрального апарату, 23 з 28 керівників головних управлінь територіальних органів, 21 із 28 керівників слідчих підрозділів податкової міліції головних управлінь територіальних органів, 24 із 26 керівників митниць). Також звільнились більш як 6,5 тис. посадових осіб.  

У Харкові співробітники власної безпеки ДФС викрили чергових хабарників

Працівники підрозділу власної безпеки ГУ Міндоходів у Харківській області попередили спробу отримання неправомірної вигоди двома місцевими посадовцями. 

Цього разу отримати хабара нечисті на руку службовці намагались у керівників одного з товариств з обмеженою відповідальністю. Податківці забажали від бізнесменів 1500 доларів США за позитивний результат перевірки підприємства. Однак представники фірми не стали платити гроші, а  звернулись до підрозділу власної безпеки фіскальної служби, оперативники якої й затримали спритників «на гарячому» - під час передачі зазначеної суми. 

Наразі за фактом одержання хабара в особливо великому розмірі стосовно посадовців зареєстровано кримінальне провадження згідно з ч.3 ст.368 КК України. Триває слідство. 

Щодо оподаткування компенсаційних виплат

КМУ постановою від 04.03.15 р.  № 105 затвердив Порядок виплати компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, який набрав чинності з 17 березня 2015 року. 

Виплати компенсації у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, за рахунок коштів, передбачено у державному бюджеті програмою 2501350 „Компенсація підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період”. 

Компенсація витрат на виплату середнього заробітку  здійснюється працівникам, які працювали на таких підприємствах, в установах, організаціях на час призову на військову службу, не більше одного року. 

З метою отримання компенсації у межах середнього заробітку, роботодавці визначають середню заробітну плату таких працівників як розрахункову величину, та інформують про її розмір органи соціального захисту населення, шляхом заповнення Звітів. Після отримання  коштів, передбачених у державному бюджеті, роботодавці проводять виплату компенсації у строки, визначені ст. 115 КЗпП. 

Оподаткування, нарахування і сплата ЄСВ на компенсацію проводяться відповідно до норм законодавства. 

Згідно норм ПКУ до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються, зокрема, компенсаційні виплати з бюджету в межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період. На суму компенсації не инараховується і військовий збір.

Також, згідно з ч.7 ст. 7 Закону про ЄСВ не нараховується на виплати та не утримується єдиний внесок з виплат, що компенсуються з бюджету в межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період. 

Оскільки Порядок № 105 набув чинності з 17.03.2015, то в цілях звільнення від оподаткування податком на доходи фізичних осіб, військовим збором компенсаційних виплат з бюджету в межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, та не нарахування і не утримання єдиного внеску на такі компенсаційні виплати, вказаний Порядок підприємствами, установами, організаціями застосовується починаючи з березня місяця. 

Чи необхідно фізичній особі, яка здає в оренду особисте майно, реєструватись ФОП

Відповідно до ст. 319 та ст. 320 Цивільного кодексу України власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд, у тому числі для здійснення підприємницької діяльності. 

Таким чином, здавання в оренду власного нерухомого майна може здійснюватися фізичними особами як у межах підприємницької діяльності, так і шляхом виконання норм п. 170.1 ст. 170  Податкового кодексу без реєстрації орендодавця як фізичною особою - підприємцем. 

Яка дата вважається датою подання заяви про застосування спрощеної системи, якщо її надіслано поштою 

Якщо заява про обрання або перехід на спрощену систему оподаткування направлена поштою, то датою подання такої заяви вважається дата її надходження до органу фіскальної служби, яка проставляється на першому аркуші оригіналу документа. 

Заява подається за вибором платника податків в один з таких способів: 

1)особисто або уповноваженою на це особою;

2) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення; 

3) засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством; 

4) державному реєстратору як додаток до реєстраційної картки, що подається для проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця з урахуванням вимог п. 291.5 ст. 291 ПКУ. Електронна копія заяви, виготовлена шляхом сканування, передається державним реєстратором до контролюючого органу одночасно з відомостями з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця згідно із Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців». 

Чи має право ФОП, яка застосовує загальну систему оподаткування, включати до витрат вартість ремонту майна як власного, так і орендованого

Фізична особа — підприємець, яка використовує у своїй господарській діяльності власне майно, прямо пов’язане з виробництвом товарів, виконанням робіт, наданням послуг, має право включати до витрат вартість ремонту (поліпшення) майна (в тому числі касового апарата). 

При цьому вартість ремонту (поліпшення) орендованого майна фізична особа — підприємець має право включати на підставі господарських договорів, у яких передбачено умови експлуатації та їх ремонт. 

Об’єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи — підприємця. 

Підпунктом 177.4.4 п. 177.4 ст. 177 Податкового кодексу визначено перелік витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів фізичною особою — підприємцем від провадження господарської діяльності на загальній системі оподаткування. Зокрема, до них належать витрати на оплату оренди, ремонт та експлуатацію майна, що використовується в господарській діяльності прямо пов’язаних з виробництвом товарів, виконанням робіт, наданням послуг. 

Згідно зі ст. 776 Цивільного кодексу поточний або капітальний ремонт речі, переданої у найм, провадиться наймачем за його рахунок, якщо інше не встановлено договором або законом. 

Якщо наймодавець не провів капітального ремонту речі, що перешкоджає її використанню відповідно до призначення та умов договору, наймач має право: відремонтувати річ, зарахувавши вартість ремонту в рахунок плати за користування річчю, або вимагати відшкодування вартості ремонту; вимагати розірвання договору та відшкодування збитків. 

Чи переноситься право на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року на наступні податкові роки

Якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься. Нагадуємо, платник податку має право на податкову знижку за наслідками звітного податкового року.

Підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються платником податку у річній податковій декларації, яка подається по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року. 

Переобладнання транспортного засобу

Платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу  за наслідками звітного податкового року, фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником податку у зв’язку із переобладнанням транспортного засобу, що належить платникові податку, з використанням у вигляді палива моторного сумішевого, біоетанолу, біодизелю, стиснутого або скрапленого газу, інших видів біопалива. 

До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного року витрати, підтверджені платіжними та розрахунковими документами, зокрема, квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У зазначених документах обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання).      

Разом з декларацією також надають сертифікат відповідності для транспортного засобу, що був переобладнаний, та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт). 

Право на податкову знижку за навчання у декількох навчальних закладах або за кордоном 

Якщо Ви бажаєте скористатися правом на податкову знижку - надайте декларацію про майновий стан та доходи.  

До витрат, дозволених у включення до податкову знижку відноситься, зокрема, сума коштів, сплачених за навчання закладам середньої професійної або вищої освіти такого платника податку та/або члена його сім'ї першого ступеня споріднення, який не одержує заробітної плати. 

Податкова знижка застосовується виключно до доходу, отриманого платником податку у вигляді заробітної плати. 

У разі навчання у декількох  навчальних закладах України та виконанні всіх вимог, передбачених Податковим кодексом, Ви має право скористатися податковою знижкою на навчання.  

Зверніть увагу, платники, які навчаються за кордоном, право на податкову знижку в частині витрат у вигляді суми грошових коштів , сплачених на користь закордонних учбових закладів, не мають. 

Про збір та облік єдиного соціального внеску на період проведення антитерористичної операції

Розділ VIII "Прикінцеві та перехідні положення" Закону про ЄСВ доповнено пунктом 9-3 . Згідно з цим доповненням платники єдиного внеску, які перебувають на обліку в органах, розташованих на території населених пунктів, де проводилася АТО, звільняються від виконання своїх обов’язків щодо нарахування, обчислення і сплати єдиного внеску на період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції або військового чи надзвичайного стану. 

Підставою для такого звільнення є заява платника єдиного внеску, яка подається ним до контролюючого органу за основним місцем обліку або за місцем його тимчасового проживання у довільній формі не пізніше 30 календарних днів, наступних за днем закінчення АТО. 

Відповідальність, штрафні та фінансові санкції, передбачені Законом за невиконання обов’язків платника єдиного внеску в період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції, до платників єдиного внеску, зазначених у цьому пункті, не застосовуються. 

Недоїмка, що виникла у таких платників єдиного внеску, визнається безнадійною та підлягає списанню в порядку, передбаченому  ПКУ для списання безнадійного податкового боргу. 

Отримати дані з Єдиного державного реєстру стане простіше

Відомості, що є в Єдиному державному реєстрі, — відкриті й загальнодоступні, за винятком реєстраційних номерів облікових карток платників податків, відомостей про відкриття й закриття рахунків, накладення та зняття арештів на рахунки і майно. 

Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, надаються у формі: 

- відкритого доступу через офіційний веб-сайт центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб — підприємців, до актуальних на момент запиту й на визначену дату відомостей ЄДР шляхом їх пошуку, перегляду, копіювання та роздрукування; 

- витягу;

- довідки;

- виписки. 

Бюро кредитних історій і банки на свій електронний запит отримують інформацію з Єдиного державного реєстру в електронному вигляді у форматі бази даних, витягу та/або в іншому форматі в режимі реального часу. 

За надання відомостей із ЄДР справляється плата в такому розмірі:

- 0,05 мінімальної заробітної плати — за надання витягу й довідки в паперовій формі; 

- 0,02 мінімальної заробітної плати — за надання виписки в паперовій формі;

- 75% встановленої плати — за надання витягу, довідки й виписки з Єдиного державного реєстру в електронній формі. 

Плата справляється у відповідному розмірі від мінімальної зарплати встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому подається запит про надання відповідних відомостей.

За надання виписки з Єдиного державного реєстру за результатами проведення реєстраційної дії плата не справляється. Відомості з ЄДР надаються протягом 24 годин, окрім вихідних і святкових днів, після надходження запиту. 

Відповідні новації запроваджені Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)» від 12.02.2015 р. № 191-VIII. Документ набирає чинності із дня, наступного за днем його опублікування

Нова форма розрахунку 1-ДФ

Із 1 квітня 2015 року набрав чинності наказ Мінфіну щодо затвердження форми Податкового розрахунку за формою № 1ДФ та Порядку його заповнення. Нова форма № 1ДФ доповнена розділом щодо оподаткування процентів та військового збору. 

У цьому розділі потрібно відображати загальні суми нарахованих та виплачених доходів, у вигляді процентів, виграшів (призів) у лотерею, а також утриманого та перерахованого податку на доходи фізичних осіб. 

У рядку «Військовий збір» слід зазначити, крім сум нарахованих та виплачених доходів, загальну суму нарахованого та перерахованого військового збору. При цьому в податковому розрахунку за формою № 1ДФ податкові агенти не будуть зазначати відомості про фізичних осіб, яким нараховані такі доходи. Податковий розрахунок за оновленою формою № 1ДФ подаватиметься за підсумками І кварталу 2015 року. 

Уточнюючий розрахунок за формою № 1ДФ за періоди 2014 року з метою відображення військового збору та сум податку з нарахованих та виплачених доходів у вигляді процентів подавати не потрібно.

Декретні надходять на спецрахунок у Держказначействі: як розрахувати ЄСВ

ЄСВ нараховується на суми, які є базою нарахування, незалежно від джерел їх фінансування, форми, порядку, місця виплати та використання, а також від того, чи виплачені такі суми фактично після їх нарахування до сплати (ч. 5 ст. 7 Закону № 2464).

Тож ЄСВ нараховується роботодавцем на суму допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами за відповідний базовий звітний період (місяць) та сплачується не пізніше 20 числа місяця, що настає за базовим звітним періодом, незалежно від того, на який розрахунковий рахунок надходять кошти від фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Застосування максимальної величини при нарахуванні ЄСВ на суми допомоги по тимчасовій непрацездатності, період якої більше одного місяця, здійснюється окремо за кожний місяць.

Підприємець на єдиному податку може отримати довідку про доходи

Звітним періодом для платників єдиного податку першої, другої та четвертої груп є календарний рік. Податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку третьої групи є календарний квартал.

Водночас для отримання довідки про доходи платники єдиного податку мають право подати до контролюючого органу податкову декларацію за інший, ніж квартальний (річний), звітний період, що не звільняє  від обов’язку подання декларації у строк, встановлений для квартального (річного) звітного періоду (пп. 296.8 ПК).

Згідно зі статтею 1 Закону України «Про звернення громадян» від 02.02.1996 № 393/96-ВР, громадяни України мають право звернутися до органів державної влади із заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних та особистих прав і законних інтересів. Такі звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Поворотна фіндопомога: чи включати до складу доходу юрособи - платника єдиного податку третьої групи

До складу доходу платників єдиного податку 3 групи не включаються, зокрема, суми фінансової допомоги, наданої на поворотній основі, отриманої та поверненої протягом 12 календарних місяців з дня її отримання (пп. 3 п. 292.11 ПКУ).

Сума поворотної фінансової допомоги, неповерненої платником єдиного податку протягом 12 календарних місяців з дня її отримання, включається до складу доходу такого платника наступного дня після закінчення 12 календарних місяців з дня отримання такої допомоги.

За якими операціями реєструвати податкові накладні не потрібно

Відповідно до пункту 201.5 ПКУ та пункту 14 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Мінфіну від 22.09.2014 № 957, для операцій, що оподатковуються або звільнені від оподаткування, складаються окремі податкові накладні, тобто при одночасному постачанні одному отримувачу (покупцю) як оподатковуваних товарів/послуг, так і таких, що звільнені від оподаткування, постачальник (продавець) складає окремі податкові накладні (не допускається заповнення в одній накладній одночасно графи 12 та граф 8–11).

Тож за операціями з постачання товарів/послуг, що не є об’єктом оподаткування, або місце постачання яких визначено за межами митної території України, податкові накладні не складаються та не реєструються у Єдиному реєстрі податкових накладних.

Юрособа без сформованого статутного фонду не може перейти на спрощену систему оподаткування

Юридична особа може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим главою 1 розділу XIV ПКУ, та реєструється платником єдиного податку.

Не можуть бути платниками єдиного податку 3 групи, зокрема, суб’єкти господарювання, у статутному капіталі яких сукупність часток, що належать юридичним особам, які не є платниками єдиного податку, дорівнює або перевищує 25%.

При цьому суб’єкт господарювання, у якого статутний фонд не сформовано і який має одного або декілька засновників — юридичних осіб, що не є платниками єдиного податку, та/або неприбуткові організації (громадські, благодійні), не може застосовувати спрощену систему оподаткування, обліку та звітності.

Платник податків не отримує прибутку: сплачувати авансові внески

 Право на припинення сплати авансових внесків з податку на прибуток у разі неотримання прибутку або отримання збитку за підсумками І кварталу звітного (податкового) року передбачалося абзацом дев’ятим пункту 57.1 Податкового кодексу України (ПК) у редакції, що діяла до 01.01.2015. Із нової редакції п. 57.1 ПК норму щодо можливості припинення сплати авансових внесків у зв’язку з неотриманням за підсумками І кварталу звітного (податкового) року прибутку або отримання збитку вилучено. 

Отже, нараховані щомісячні авансові внески у декларації за 2014 рік платник сплачує у березні 2015 року – травні 2016 року.

Продаж у кіосках, з лотків та розносок газет, журналів та інших видань – без РРО

Відповідно до п.10 ст.9 Закону України від 06.07.95р. № 265/95- ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями суб’єкти господарювання мають право не застосовувати реєстратори розрахункових операцій та розрахункові книжки при продажу у кіосках, з лотків та розносок газет, журналів та інших видань, листівок, конвертів, знаків поштової оплати. 

Ця норма закону застосовується за умови, якщо питома вага такої продукції становить понад 50 відсотків загального товарообігу при відсутності продажу алкогольних напоїв та підакцизних непродовольчих товарів. 

Порядок заповнення платіжного доручення при перерахуванні коштів на рахунок у системі електронного адміністрування ПДВ

Порядком заповнення реквізитів у платіжних дорученнях у разі перерахування коштів з власного поточного рахунку на рахунок у системі електронного адміністрування ПДВ, який відкрито платнику в Казначействі передбачається:

у полі «Отримувач» необхідно вказати назву платника;

у полі «Код» - податковий номер платника податку, за яким ведеться облік у контролюючих органах;

у полі «Банк отримувача» необхідно вказати «Казначейство України ( ел.адм.подат.)»;

у полі «Код банку» слід заповнити «899998»;

у полі «№ рахунку» необхідно вказати номер рахунку, який вказаний в електронному повідомленні від органу ДФС про реквізити електронного рахунку;

Поле «Призначення платежу» такого платіжного доручення заповнюється згідно з вимогами, викладеними у додатку 8 до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою Національного банку України від 21.01.2004р. № 22 ( із змінами).

Нагадуємо, що на рахунки в системі електронного адміністрування, які відкрито у Державній казначейській службі України, платником самостійно перераховуються кошти з власного поточного рахунку у сумі, необхідній для сплати до бюджету задекларованих у податковій декларації податкових зобов’язань по ПДВ, а з 1 липня 2015 року також у сумі, необхідній для досягнення розміру суми, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні (розрахунки коригування) в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Як заповнюється податкову накладну у разі безоплатного постачання товару

У разі якщо розрахунки за поставлені товари/послуги, основні засоби не проводяться, зокрема, при здійсненні операції з безоплатного постачання товарів/послуг, основних засобів, або їх внесення до статутного фонду іншої особи в рядку «Форма проведених розрахунків» податкової накладної, яка виписується при здійсненні таких операцій, платник податку зазначає вираз «без оплати».

Чи потрібно громадській організації інвалідів отримувати новий дозвіл на пільги

Раніше видані рішення (прийняті до 1 січня 2015 року) щодо надання дозволу на право користування пільгами з оподаткування у 2015 році зазначеній категорії пільговиків, не потребують заміни у зв’язку із змінами, внесеними Законом України від 28 грудня 2014 року № 71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи», за умови, що такі підприємства відповідають усім вимогам, встановленим законодавством для користування такими

Як визначається звичайна ціна з 01.01.2015 року?

Звичайна ціна - ціна товарів (робіт, послуг), визначена сторонами договору, якщо інше не встановлено ПКУ. Якщо не доведено зворотне, вважається, що така звичайна ціна відповідає рівню ринкових цін. Це визначення не поширюється на операції, що визнаються контрольованими відповідно до ст. 39 ПКУ. 

У разі якщо ціни (націнки) на товари (роботи, послуги) підлягають державному регулюванню згідно із законодавством, звичайною вважається ціна, встановлена відповідно до правил такого регулювання. Це положення не поширюється на випадки, коли встановлюється мінімальна ціна продажу або індикативна ціна. У такому разі звичайна ціна операції визначається відповідно до ст. 39 ПКУ, але не може бути меншою за мінімальну або індикативну ціну.

Якщо під час здійснення операції обов’язковим є проведення оцінки, вартість об’єкта оцінки є підставою для визначення звичайної ціни для цілей оподаткування за умови, що неможливо застосувати методи, зазначені у п.п. 39.3.1 п. 39.3 ст. 39 ПКУ.

Під час проведення аукціону (публічних торгів) звичайною вважається ціна, яка склалася за результатами такого аукціону (публічних торгів), обов’язковість проведення якого передбачено законом.

Якщо постачання товарів (робіт, послуг) здійснюється на підставі форвардного або ф’ючерсного контракту, звичайною ціною є ціна, яка відповідає рівню ринкових цін на момент укладення такого контракту.

Якщо продаж (відчуження) товарів, у тому числі майна, переданого у заставу позичальником з метою забезпечення вимог кредитора, здійснюється у примусовому порядку згідно із законодавством, звичайною ціною є ціна, сформована під час такого продажу.

Як оподатковуються ПДФО доходи, нараховані на користь ФО у вигляді дивідендів?

Пасивні доходи, у тому числі нараховані у вигляді дивідендів по акціях та/або інвестиційних сертифікатах, що виплачуються інститутами спільного інвестування оподатковуються за ставкою 20 відсотків.

Доходи у вигляді дивідендів по акціях та корпоративних правах, нараховані резидентами-платниками податку на прибуток підприємств (крім доходів у вигляді дивідендів по акціях, інвестиційних сертифікатах, які виплачуються інститутами спільного інвестування) оподатковуються за ставкою 5 відсотків.

Дивіденди, нараховані на користь фізичних осіб ( у тому числі нерезидентів) за акціями або іншими корпоративними правами, які мають статус привілейованих або інший статус, що передбачає виплату фіксованого розміру дивідендів чи суми, яка є більшою за суму виплат, розраховану на будь-яку іншу акцію (корпоративне право), емітовану таким платником податку, прирівнюється з метою оподаткування до виплати заробітної плати, та оподатковуються за ставками 15 та 20 відсотків.

У разі якщо джерело виплат будь-яких оподатковуваних доходів є іноземним, сума такого доходу включається до загального річного оподатковуваного доходу платника податку - отримувача, який зобов’язаний подати річну податкову декларацію, та оподатковується за ставками 15 відсотків та/або 20 відсотків.

 

Прочитано 1461 раз

Оставить комментарий

Убедитесь, что вы вводите (*) необходимую информацию, где нужно
HTML-коды запрещены